12 Maj 2012 - Lång sovmorgon

Igår hade vi en väldigt mysig kväll här hemma. Vi är en riktig taco-familj, så det första vi gjorde när vi kom hem irån skolav var att laga tacos! Det är nog favoritmaten det. Enkelt, nyttigt och supergott. Vid åtta blev det soffhäng framför hockey som gick sådär... Vi zappade runt mellan hockey, Andar finns dom och Big brother, så vi blev häpna när det från ha stått 3-1 stod 3-3.

Imorse tog jag i alla fall en redig sovmorgon! Vid tolv steg jag upp till fint väder, fast det blåser en hel del. Nu har jag nyss kikat klart sista avsnittet av tredje säsongen av Vampire Diaries och storgråtit. Haha. Jag kan inte förstå att det kan bli så sorgligt i en serie som innehåller vampyrer, häxor och varulvar.


Kommentarer
Postat av: Roby Woods bekännelser

Herregud vad det där ser gott ut! o: Vem vill du skall vinna hela bigbrother och vem vill du helst få ut? :D

2012-05-13 @ 00:48:28
URL: http://robywood.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0