26 Mars 2012

Hallå!

Jag har haft fullt upp hela dagen. En massa plugg, det är det enda som gäller nu innan vi får påsklov. Jag har även varit iväg och tagit en spruta idag. En del är så himla rädda för sprutor, men jag tycker inte att det är något speciellt. Det enda som gör mig livrädd är något så meningslöst som råttor och möss. Haha. Usch, det finns inget värre! Höga höjder, spindlar och ormar är däremot helt okej! Vill till och med äga en spindel någon gång.

Nu har jag gett upp läsningen och satt mig framför teven. "Familjen annorlunda" är det program som kvällen börjar med. Efter det blir det "Maria Wern" och självklart "Big brother" (en riktig big brother nörd är jag!). Idag har ju även Top Cats gått in i huset. Vädigt spännande. Det ska bli extra kul att titta denna vecka och sedan få reda på hur årets BB-låt blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0