23 Mars 2012 - Sommarväder?

Hej hej!

Man skulle nästan kunna tro att det är sommar ute idag! Solen steker på väldigt bra och det är vartm och skönt. Vi fick även sluta tidigare idag, redan runt två, så det gjorde ju en riktigt glad. Fast annars har det inte varit någon rolig dag. Hela veckan har varit lång och seg. Det har nog aldrig varit så skönt med helg förut!

När jag kom hem tog jag med mig kameran och fotade. Det var så himla avkopplande att springa runt och fota! Det är verkligen något som jag gillar att göra och börja ligga mig allt närmare hjärtat. I och för sig är jag inte speciellt duktig på att ställa in kameran rätt, men på något vis brukar jag ändå få det att funka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0