Seven

Idag såg jag och mamma filmen "seven". En ganska sjuk film egentligen, om jag får säga så, fast väldigt bra! Rekommenderar den absolut. Det är en kriminalfilm som handlar om två poliser som ska lösa några mord som har en sak gemensam - de sju dödssynderna.

Ikväll sitter vi bänkade framför "big brother" som jag följer varenda kväll. Haha. Jag säger alltid att jag inte är något TV-freak, men jag börjar nästan undra ifall jag ljuger när jag säger så..? Jag spenderar ju väldigt mycket tid framför teven nu för tiden. I alla fall så ser jag på en massa film och serier. Mycket underhållande.

Imorgon är även sista lovdagen. Tråkigt, fast väldigt kul att få se klasskamrater och vänner igen! Jag har knappt umgåtts med någon under lovet, så jag börjar sakna att umgås med folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0