Mysdag med serier

Jag börjar nu inse att lovet snart är över. Jag måste verkligen börja plugga lite inför kommande prov osv. Ska göra det imorgon har jag tänkt, efter att jag kommit hem ifrån Sunne. Jag, mamma och Linnea planerar att åka ner under förmiddagen för att shoppa lite. Även om det bara är en timme bort så känns det ganska skönt att handla någonstans. Utbudet är enligt mig större i Sunne än här i Torsby.

Idag har jag min syster tagit oss igenom hela säsong ett av "gossip girl". Att jag skulle fastna så hårt för det! Det är verkligen en grym serie! Vi får se ifall vi fortsätter att titta på det efter allt annat som är på teve nu. Annars ska jag nog kika på "the notebook" eller "a walk to remember". Båda filmerna är så himla fina! Och det var jättelänge sedan jag såg dem.

Jag och mina fina vänner Julia och Julia ifrån i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0