Loreen vann årets mello!

Och så var årets vinnare korad - Loreen! Precis som jag trodde. Jag tror det kan gå mycket bra för henne i den stora finalen, om hon nu tar sig dit. Jag och min familj har i alla fall mysit framför melodifestivalen nu ikväll och slösat ännu mera pengar på Top Cats, som faktiskt kom på sjätte plats. Inte dåligt det!

Jag är som vanligt en ganska så sömnlös varelse och vet inte vad jag ska hitta på för att bli trött. Jag tror nästan att jag ska sätta ut en annons i en tidning "tjej på sjutton år söker sällskap om nätterna", för jag vill inte se på film själv. Haha. Jag tycker det är trevligt att sitta uppe om nätterna och prata, men det är aldrig någon här hemma som vill det. Nej, de ska lägga sig tidigt och jag blir själv uppe vid min datorn med spotify som bästa vän.
Fast det är väl ganska okej det med. Speciellt om  The Fray har släppt ettt nytt supealbum!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0