Fullt upp

God kväll på er!

Egentligen var det tänkt att jag skulle åka hem vid två idag, men jag stannade kvar i skolan och fick lite hjälp av mina vänner inför imorgon. Vi ska som sagt ha muntligt i nationella då. Jag är faktiskt lite nervös inför det, men det ska nog gå finfint. Att stå inför grupper och tala tycker jag inte längre är något problem. Det är bara att köra och få det överstökat.

Jag håller just nu på med en hel del saker. Har bokstavligt talat fullt upp. Men imorgon är det fredag och det ska bli så otroligt skönt! Jag skulle kunna tänka mig att dra på bio imorgon kväll, så jag ska höra med en vän om hon är intresserad av det. Det vore mysigt att sitta i mjuka stolar i en mörk biosalong framför någon bra film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0