Fredag 30 Mars 2012

Idag hade vi en kort och trevlig dag i skolan. Jag började dagen med att ha muntligt i nationella. Det gick faktiskt över förväntan! Är riktigt nöjd över mig själv. Skönt att ha det överstökat. Nu är det bara hundra saker till som ska bli gjora innan lovet. Usch. Jag rekomenderar nog ingen att gå natur. Haha. Men det är verkligen mycket att göra!

Nu är det hur som helst helg. Jag började min på bästa sätt. Jag satte mig i köket med ett glas bubbelvatten med lime och citron i och började bläddra i min favvotidning. Skönt att få koppla av lite.

Denna helg kommer nog bli rätt lugn, fast även lite fartfylld. Jag ska kanske iväg på bio lite senare idag. Det var väldigt länge sedan sist. Jag är ganska sugen på att se "The Hunger Games". Men imorgon ska nog jag och några vänner ut, så då kanske det blir lite mindre lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0