8 Mars 2012 -Vad har Top Cats och Big Brother gemensamt?

God morgon!

Eftersom jag ä'r ledig idag så passade jag på att sova alldeles för länge. Nu är jag ue som helst hur pigg och glad som helst. Jag äter frukost framför dataskrämen och läser alla bloggar jag följer. En bra start på morgonen.

Jag måste bara berätta något som är riktigt roligt! Varje morgon när jag vaknar så tar jag tag i min telefon och loggar in på facebook, bara för att ha lite koll på vad som hänt. Idag fick jag mer eller mindre en chock när jag läste "Top Cats gör årets Big Brother låt". Ja, man kan inte säga annat än att det går bra för det värmländska bandet. Ni kan lkäsa om det HÄR.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0