28 Mars 2012

Tjohoo!

Tänk att denna dag som mest har bestått av regn skulle spricka upp i sol. Man blev genast mycket gladare när man såg hur solens strålar började växa sig större på väggarna. Ljuset som håller i sig långt in på kvällen gör en betydligt piggare. Man får även mer energi till att göra saker. Och sen att man sakta och säkert får prcika av allt fler läxor och prov gör inte saken sämre.

Mitt schema har varit ganska så kasst idag. Massa håltimmar. Fast dagen har ändå gått fort. Och imorgon och på fredag slutar jag tidigt! Wihoo. Lovet börjar närma sig allt mer nu. Det ska bli skönt med påsk med familjen och kanske något skoj med vännerna.

Nu har jag skärt upp ananas som jag sitter och mumsar på. Jag älskar frukt. Många jag känner gillar inte ananas, men det är något av det godaste jag vet. Fast mina läppar vill gärna svälla upp av det. Haha. Här behövs då inga sprutor och operationer för plutmun..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0