21 Mars 2012

Vilket trevligt väder denna dag bjuder på! Vi satt ute under historian och jobbade i solen. Vårvädret är riktigt skönt! Det kom ju lite snö igår, men som tur var så smalt den bort. Nu kan man äntligen gå i converse och tunnare kläder.

Jag har en massa läxor att ta itu med nu under dagen, så jag ska ta och börja lite smått. Det är som sagt väldigt hektiskt just nu. Jag har ingen ledig tid förrän vid påsk. Jag ser verkligen fram emot lovet! Det är cirka två veckor kvar tills vi blir lediga. Och efter det är det inte länge tills det är Valborg, Kristihimmelsfärd och sommar. Det går så fort nu på slutet. Snart är första året på gymnasiet gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0