11 Mars 2012 - UKM



Hejhej!

Jag älskar detta vårväder som infinner sig i Torsby idag. Snart är nog vintern borta helt och hållet. Kanske kan jag till och med sätta på mig en tunnare i jacka idag, det vore härligt!

Jag har fixat mig lite grand inför att sticka ne rtill torsby sen. Jag ska ju som sagt iväg och kika på UKM med familj och vänner. Mycket trevligt. Jag ska leta reda på kameran och ladda den. Det är alltid roligt att fota människor som uppträder, det vill gärna bli ganska så fräna bilder då. Speciellt om det är rätt ljus och lagom mycket rök på scenen.

Nu måste jag börja sätta fart. Ska titta lite på fysiken innan jag åker iväg. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0