Fysik fysik

Det verkar som att många har firat nationaldagen idag på lite olika vis. Jag har inte gjort så mycket speciellt direkt. Vi åt en god middag här hemma, jag och min syster såg en skräckfilm, "The woman in black", med Daniel Redcliffe (Harry Potter) i huvudrollen och så har jag övningskört och pluggat fysik. Så har mitt firande av denna dag sett ut. Fysiken är jag så trött på nu så jag skiter i hur det går. Jag orkar bara inte. Är skoltröttare än någonsin! fast fysiken har varit ovanlig rolig idag, jag ska visa er varför imorgon.

Nu ska jag i alla fall ta och lägga mig och sova. Jag behöver vara inför provet imorn. Sov så gott med er mina vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0