Aldrig mer blond

Igår när jag var iväg till Torsby för första gången den dagen gick jag till konsum och köpte hårfärg. Jag var så trött på mitt blond-gul-orangea hår så ni anar inte! En blondering och klippning till hade antagligen gjort mitt hår som jag velat ha det, men jag visste att ännu en slingning skulle ta kol på mitt hår - så jag färgade mig röd. Jag tror att antingen gillar man att vara ljus eller så föredrar man att vara mörkhårig. Jag hör till den sistnämda gruppen. Nu älskar jag rent utsagt min hårfärg. Jag funderar nästa på att tatuera in "aldrig mer blond" på latin för att 1. Inte färga mig blond ingen och göra om samma misstag 2. På latin för att det ser snyggare ut än på svenska eller engelska och att ingen (nästan) förstår var det står. Haha. Ja, vi får väl se.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0