7 Juni 2012

Att starta dagen med ett bedrövligt stort fysikprov var inte det roligaste jag gjort i mktt liv! Innan fick jag ont i magen, mådde illa och ville bara hem. När det väl var dags för provet satt jag där och stirrade ner på pappret som jag hade framför mig och tänkte så det knakade. Jag skrev några siffror och bokstäver som jag knappt själv förstod. Jag fick även panik när pennan slutade fungera, men jag gav ifrån mig en lättad suck när pennan vaknade till liv igen. Ja, så skulle man kunna beskriva min innan, mellan och efter provet.

Men resten av dagen har varit prima! Lång och skön. Har käkat massa vattenmelon och tagit det lugnt. Jag har även skrattat väldigt mycket idag när jag och några vänner redigerade en film till ett engelskaprojekt. Vi hade en massa bloopers som var galet roliga! Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0