4 Juni 2012

Hej hej!

Jag tror att glöden försvunnit helt och hållet när det kommer till skolan nu. Jag tror att jag tog sommarlov för flera veckor sedan i min skalle. Det går så himla trögt nu! Men det gäller bara att bita ihop. Idag fick vi reda på ganska många prov, ett gick oväntat bra medan ett annat gick sämre än jag hoppats. Det gäller bara att acceptera motgångarna och lära sig av dem. Fats jag tror inte allt för mycket på att tänka positivt, för då slutar det att man blir besviken.

Ikväll ska jag försöka skriva klart några uppgifter och ta upp en och annan bok och läsa i. Det är inte jobbigt att läsa, men att väl ta fram böckerna är galet jobbigt. Det tar emot något så fruktansvärt. Ja, usch, ge mig sommarlov nu!

Bjuder på en GRYM låt: Moa Lignell – Live Your Life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0