21 Juni 2012

God morgon!
 
Det är så härligt att det fina vädret håller i sig idag med! Jag hoppas verkligen att det blir fint imorgon med, eftersom det är midsommar då. Har ni några midsommarsplaner? Jag har själv inga speciella. Jag ska iväg en sväng till Torsby och kolla lite på Borejoggen som går varje år här. Efter det blir det nog mat med familjen. Jag och min syster funderar även på att göra midsommarkransar. Förra året sa vi att vi aldrig skulle göra det igen, men tydligen glömmer man bort hur jäkliga vissa saker är och utsätter sig för dem igen. Sedan får jag nog se om det blir ut en sväng med vännerna.
 
Nu ska jag gå ut i solen med en bok och ta vara på den sol vi får. För antagligen kommer regnet imorgon, det är ju som sagt midsommar.. Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0