14 Juni 2012 - Förkylning

God morgon!

Idag gör min syster sin sista dag som sjua. Hon får sommarlov en dag före mig. Jag hann att få en liten glimt av hur hon såg ut, innan hon for iväg till skolan, och jag kan inte säga annat än att hon var himla fin. Imorgon är det ju min och mina klasskompisars tur att klä upp sig.

Inatt har det varit en ganska hemsk natt. Jag tyckte det skulla bli helt underbart att få lägga sig i ett nystädat rum och börja läsa en bok och sedan bara få sova. Men riktigt så trevligt blev det inte. Jag blir nästan alltid väldigt  sjuk när lov börjar närma sig - och detta är inget undantag. Jag haft så ont i halsen att jag knappt kunnat svälja och den har varit otroligt tjock. Jag ber nu till gud att förkylningen har gått över till imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0