1 Juni 2012 - Karlstad

Idag var vi som sagt lediga från skolan. Jag och Julia passade då på att åka ner med tåget till Karlstad för att shoppa. Jag fick med mig hem några nya klädesplagg och smycken. Jag lyckades även få tag på ett par nya solglasögon. Ni skulle bara veta hur mycket vi skrattade när vi prövade alla sorters modeller. Haha. Jag passar nämligen i VÄLDIGT få solglasögon. Vi hade i alla fall en riktig toppendag i stan.

Ikväll ska jag mysa framför "Andar finns dom?" tillsammans med familjen och ta en lång sovmorgon till morgonen. Imorgon kväll ska även jag och vännerna dra ut på lite skoj. Roligt roligt! Hoppas bara att vädret blir bra! Vill ha tillbaks solen och värmen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0