Varg Veum

Jag sitter just nu i soffan med min mor och ser på "Varg Veum". Egentligen hade jag och tjejerna tänkt fortsätta med "Harry Potter-marathonet", men tyvärr har filmerna krånglat väldigt mycket. Så ikväll får vi nog stå över det.
 
Idag har jag mest ängnat min tid åt att fixa med min framtid. Haha. Bland annat har vi planerat vår stockholmsresa som vi ska göra i slutet av augusti. Det mesta var egentligen redan i ordning, men idag var vi tvungna att ändra lite. Jag har även försökt att skaffa biljetter till Justin Bieber då han kommer till Norge, och förhoppningsvis går även det bra.
 
Till början av dagen kändes det mesta så hopplöst, men nu ser allt så himla ljust och bra ut. Jag ser verkligen fram emot allt som komma skall!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0