Good time

Jag är ganska avis på de som befinner sig i Karlstad på "putte i parken" ikväll, för fantastiska Gavin deGraw spelar där då. Fast jag var ju i Stockholm och såg honom i vintras, så allt för ledsen är jag inte. Men han var så sjukt grym live! Istället för att vara på festival är jag hemma och solar - för oj vad solen skiner idag! Det är hur varmt som helst ute. Jag var till och med tvungen att sluta med mitt gräsklippande på grund av värmen.
 
Alldeles strax ska jag och min syster bostätta oss i soffan för att se på min favoritkarl i "Sommar med Ernst". Haha. Jag tycker Ernst är helt otrolig - han kan ju precis allt! Laga mat, snickra, bygga, fixa och trixa. Ja vilken man... Mina vänner retar mig alltid för att jag är sådant Ernst-fan. Haha.
 
Dagens goda middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0