6 Juli 2012 -Inga biljetter till Justin Bieber

I morse hade jag klockan ställd på 08.30. Jag slängde mig upp ur sängen när den avskyvärda ringsignalen drog igång. Jag var så spänd, laddad, taggad och förväntansfull när jag gick nerför trappen och in till datorn för att sätta på den. Det var liksom dags. Jag och min vän skulle få oss biljetter till Justin Bieber den 22 april, det bara var så. Men gick det bra?Ååhh nej. Jag kom inte ens in till biljetterna innan konserten var slutsåld.
  Ganska snopen gick jag bort till mormor för att klippa gräs. I cirka tio minuter hann jag klippa tills min telefon ringde. "Justin gör en extrakonsert och biljetterna släpps halv elva!!!" gapade en förväntansfull röst i andra änden. Jag tittade på klockan och insåg att klockan var efter tio och fick då väldigt bråttom. Jag skyndade mig hem och satte mig i kö direkt. Hur gick det denna gång? Dåligt. Jag kom fram till biljetterna men lyckades inte få några biljetter. Så himla, himla snopet. Jag blev, och är, verkligen besviken.
  Nu är båda konserterna slutsålda. Och vi har inga biljetter.
  Fast han kommer till Norge, så vi ska försöka oss på dem biljetterna istället. Hallå, han gjorde en gratiskonsert i Oslo, så alla norrmän har väl redan sett honom, eller? Man kan ju hoppas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0