29 Juli 2012

Benen höll på att gå av när jag ställde mig upp imorse. I alla fall kändes det så. Man inser inte hur mycket man studsat runt under natten förrän man vaknar på morgon och ska försöka gå. Haha. Men jag hade sjukt kul igår med! Vi studsade, dansade och hoppade i flera timmar. Det mesta var grymt! Björn Rosenström var lika bra som vanligt, jag lyckades få hans autograf på armen, jag hade många härliga vänner runt om mig och regnet visade sig inte det minsta. Det hade helt enkelt inte kunnat bli så mycket bättre.
 
Idag har vi fortsatt firandet av min mormor, eftersom att en del släktingar befann sig i Danmark när hon fyllde år på riktigt. Så under eftermiddagen har det varit ett litet släktkalas. Nu är jag tröttare än tröttast och vill bara se på film och vila mig efter tre galna nätter i Sunne.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0