27 Juli 2012

God morgon!
 
Jag har ända sedan jag steg upp gått runt och nynnat på Youngblood-låtar. Haha. De uppträdde ju igår under Fryksdalsdansen. Jag vet inte vad det är, men jag har otroligt svårt för pojkband. Fast de var väl både duktiga och begåvade egentligen! Hur som helst var det riktigt roligt i Sunne igår. Vi diggade till olika scenframträdande, promenerade runt och dansade lite här och var. Jag hoppas att det blir minst lika bra ikväll!
 
Nu måste jag i alla fall skynda mig. Jag ska om cirkus en timme bort till grannen och träna inför i morgon. Ska som sagt uppträda uppe i Vitsand i morgon på "hemvändar-dagen". Ni får mer än gära komma och kika då! Runt tolv tror jag vi drar igång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0