26 Juli 2012

Igår var det en mycket fin kväll. Jag och mamma åkte iväg på en övningskörs-tur innan vi for till sommarstugan och spenderade natten där. Det var helt magiskt ute. Vi var till och med tvungna att stanna på vägen så jag fick gå ut och fota. Det var även jättefint vid sjön som är alldeles bredvid sommarstugan. Himlen var orange-rosa-röd-lila-blå. Ibland vill jag bara bort ifrån Sverige, men igår ville jag stanna för evigt. Så vackert var det.
 
Vi lyckades försova oss idag, men nu har vi kommit hem igen. Ikväll ska antagligen jag och några tjejer iväg till Sunne för lite dans och musik. Det kommer nog bli skoj! Jag vet dock inte vad jag ska hoppa i för skor, för min höft krånglar igen. Converse är bekvämt, men inte det bästa eftersom de är så platta.
 
Mys i sommarstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0