18 Juli 202 - Mot Malung!

Under morgonen (läs eftermiddagen) har jag pysslat med lite allt möjligt. Jag passade bland annat på att färga håret, eftersom utväxten börjat komma och den röda färgen försvunnit ganska rejält. Jag tror dock att mitt hår är helt förstört, för det blev oerhört varmt med färgen i. Aj aj...
 
Ikväll ska jag i alla fall dra upp till Malung och träffa upp några tjejer. Det är som sagt dansbandsvecka där nu, så vi tänkte dra dit på lite skoj. Jag är riktigt taggad och tycker det ska bli hur kul som helst! Vid sju ikväll ska jag börja min färd dit, och min far tvingar mig att köra dit upp. Haha. Jag avskyr att köra bil, jag kommer antagligen aldrig få körkort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0