14 Juli 2012

Igår hade jag fullt upp. Jag opch min syster städade hela huset och verandan. Vi tyckte det behövdes en storstädning, så det fick bli vår sysselsättning igår. Efter det avslutade vi kvällen (natten) med en riktig mysfilm, "Love actually". En må-bra-film som är väldigt bra.
 
Idag tog jag en lång sovmorgon. Sov nästan så länge att huvudvärken började smyga sig på, men som  tur var försvann den. Jag och familjen käkade sedan frukost framför någon av "Sällskapsresan-filmerna". En härlig start på dagen. Nu ska jag försöka syselsätta mig med något fram tills ikväll, då några vänner kommer hem till mig på roligheter.
 
Fixade mina naglar festfina i silver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0