12 Juli 202 - Vi ska på Justin Bieber!!

Det är ett under att jag tog mig upp när klockan ringde. Vi var vakna alldeles för länge i natt känner jag. Vi såg på film och teve ända fram tills klockan tre. När vi väl hamnat i säng så hörde jag hur det började låta i rummet bredvid mitt. Helt plötsligt började det spela "Eminem - We made you" därifrån. Jag blev förstås livrädd över att datorn dragit igång och börjat spela musik. Haha. Det ska alltid hända så mycket galet i mitt hus.
 
Hur som helst orkade jag mig upp i morse, trots den lilla sömnen. Mitt huvud var, och är, segt som kola efter för få timmars sömn. Men jag satte mig vid datorn och loggade in. Saken blev inte bättre av att jag slängdes hit och dit i biljettkön ett bra tag och att katten gick på lådan så det stank i hela huset. Men vet ni, det gör faktiskt ingenting, för jag är ägare av tre Justin Bieber biljetter. HUR GÖTT ÄR INTE DET?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0