Vi dansar och dansar

Jag och syrran börjar bli riktiga mästare på Just Dance 3 nu! Poägen blir allt högre, men jag undrar allt hur vi ser ut när vi studsar runt där på vardagsrumsgolvet. Haha. Det är nog tur att ingen annan än mamma ser oss när vi hoppar och skuttar framför teven. Det bästa med det är ju faktiskt att det blir träning av det. Så man känner sig verkligen nöjd efter några danser och man somnar även extra gott på kvällen.
På tal om att sova... Ikväll ska jag minsann somna betydligt tidigare än igår! En timme är alldels för lite under en natt. Jag behöver nog minst sex-sju stycken för att vara klar i skallen. Så jag ska börja fixa mig iordning lite inför kvällen. Borsta tänderna och tvätta bort sminket. Jag gäspar runt här hemma nu och längtar efter sängen. Om fyrtio minuter så landar jag nog i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0