12e December 2012

Torsdagar är toppendagar, för då har vi endast tre lektioner och slutar redan vid halv tolv. Man blir fri hela långa dagen när skolan slutat. Väldigt skönt. Så under torsdagar så gör man det man känner för när man har kommit hem och gör saker som man annars inte hinner.
Idag ska jag röja lite i mitt rum som börjar bli ganska så stökigt. Det ligger en massa kläder lite här och var på golvet. Så det ska jag få gjort. Och eftersom det var så länge sedan jag kikade på Vampire Diaries så måste jag även göra det i afton. Jag har snart sett klart hela säsong ett och blir allt mer kär i serien. Jag måste verkligen fixa fram säsong två snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0