11e Januari 2012 - Årets första skoldag



Då var vårterminens första dag gjord! Den har verkligen varit upp och ner. Början av dagen var inte alls bra. Jag var världens tröttaste när jag steg upp, till att börja med. Jag var verkligen duktig och la mig redan vid nio igår, men eftersom jag dricker så kopiöst stora mängder te så var jag tvungen att ränna på toa stup i kvarten. Vid halv tolv var jag tvungen att gå upp, äta en smörgås och se på lite Sex and the city i hopp om att bli trött. Men icke då. Som tur var så var min syster också uppe och sprang på övervångingen för att hon inte heller kunde sova, så hon kom och gav mig sällskap.
Vi drack te och pratade ett bra tag. Lite senare så kollade vi på roliga youtube klipp. Haha! Gud vad vi skrattade! Speciellt när vi såg videon här uppe vid 1.07. Kolla in det!

Så jag var trött idag, för jag somnade inte förrän någon gång efter fyra och gick upp vid fem. Och under dagen så har skåpet lyckas krångla. Eller, egentligen var det jag som vred den rätta koden på fel skåp... Snacka om klantskalle..! Plus att vi har fått en ny lärare mitt i allt. Lite snopet.
Men resten av dagen har varit toppen! Vi fick tillbaks två skoluppgifter och båda var lika kul att få se. Blev riktigt nöjd. Det här året är det verkligen dags att komma tillbaks i den skolöform som jag hade i nian. Haha. Jag var verkligen mycket smartare då.. Men nu börjar det gå uppåt igen!

Övertrötta flumbilder. Haha. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0