Studera utomlands?

Jag blev lite paff förut när jag hörde hur min mobil började ringa under mitt spanskplugg. Det var i och för sig inte själva ringningen som gjorde mig häpen, utan det var vad den i andra änden ville. Mamma har tydligen beställt hem kataloger och sådant om att studera utomlands och då undrade han lite om vad mina planer var. Om vart i världen jag vill fara till exempel. Självklart blev mitt svar USA på hans fråga, gärna Californien. Tänk vilken dröm! Så han skulle höra av sig om en vecka igen. Hm. Jag som inte alls varit så inne på det och mest bara kollat på det för skoj. Men nu börjar jag nästan bli lite intresserad. Det vore ju sjukt roligt! Och då har man ju förutsätningarna att börja där man slutade innan man åkte. Jättebra ju. Så jag hoppas katalogen kommer snart så att jag kan kika lite mer på det. Fast att vara helt ensam i ett år? Det är ganska läskigt. Utan mamma, kompisar och klasskamrater.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0