Skidåkning



Jag bjuder på dessa "fina bilder". Haha.

Jodå, jag lyckdes allt ta mig ut i skidspåret. Det blev inte en jättelång sträcka, utan bara en liten bit. Kan ju inte köra för hårt när man är helt otränad. Det var lite svårt att hänga med i min systers tempo, hon är nämligen rätt grym på längdskidor, men det gick väl helkt okej! Det blev riktigt jobbigt på slutet visserligen, men nu i efterhand så känns det jättebra. Borde verkligen göra det oftare!

Nu ska jag leta reda på historiaboken som än så länge legat orörd. Vi har nämligen prov i det om några dagar (fast iof så är jag inte där då..). Sen så fick jag ett sms av en vän som ville se på film ikväll, så vi kanske tar och gör det. Vore ganska så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0