Mycket att tänka på och annat trams.

Jämt nu så snurrar det lite för många saker i  min hjärna. Jag vet inte hur många saker det är som jag egentligen borde göra, men som jag istället skjuter upp i sista stund. Jag borde nästan skämmas. Jag går städnigt runt med någon slags stress-oro över precis allting. Så därför sitter jag nu och skriver ner de saker som måste bli gjorda i min lilla kalender. Förhoppningsvis så ska den få mig att ha koll på allt och att inget blir glömt. Jag ska försöka ge lite mer nu innan lovet är här (det är ju mindre än fem veckor!) och göra bra ifrån mig. Wish me luck!
Det första jag borde göra är nog att få lite mera sömn. Än så länge har denna vecka blivit jätrtesen. Och idag är knappast ett undantag. Vi tar nya tag imorgon då? Jaja, det gör vi. Och imorgon ska lappen in angående inriktning på naturprogramet. Och vill ni veta något mera? Jag trivs så ypperligt bra i min klass och med allting så jag skippar nog att söka om! För inte ger jag upp så lätt! Men jag har inte betsämt mig helt än. Självklart ska jag vela lite till! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0