Imorgon börjar skolan



Jag sitter nu och beskådar denna termins schema och känner att det inte kommer bli kul det här. Men torsdag är helt klart nya favoritdagen! Hehe. Fast när jag studerar schemat lite så undrar jag ifall den där sista lektionen verkligen gäller för alla spanskaelever. Hm. Det kanske bara är för dom med steg ett? Men där får jag nog snart reda på.
Skolan börjar ju imorgon som sagt och det är dags för mig att fixa ihop allt inför imorgon. Jag har till exempel glömt bort min kod till skåpet. Men jag tror att jag har ett liutet hum om hur den var, men jag ska försöka leta reda på lappen där koden står. Och så ska skoldatorn laddas.
Jag vill ha lov i några dagar till. Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0