Fredagsmys

Efter vår allt för sena natt inatt så har jag och min syster varit otroligt sega idag. Jag har mest suttit framför min dator och tittat på film. Jag har inte haft ork till att göra något speciellt. Det är som att hjärnan dör lite grand, eller i alla fall sover, när man sovit för lite. Man vet inte riktigt vad man håller på med. Haha.

Men eftersom jag och syster var ensamma hemma ikväll så har vi tillbringat vår kväll framför teven med grönsaker och dipp. Och självklart var ljusen tända. Riktigt fredagsmys.
Tänk att denna vecka snart är över! Jag som för någon dag sedan gick och var en dag före alla andra och trodde att tisdag var onsdag. Hm. Men de senaste dagarna har bara passerat. Förhoppningsvis så stiger jag upp något tidigare imorgon, för jag ska snart krypa ner i sängen, och får mer ut av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0