Fredag den trettonde



En fin kväll med vännerna förra året..♥

Sådär ja, då var denna skolvecka gjord. Det har varit skönt att börjat första veckan med en ganska så kort vecka. Helgen kom ju så väldans fort tack vare det. Och jag har lite planer inför denna helg. Bland annat ska jag och vännerna åka ner till Torsby och kika på en vän som spelar handboll imorgon och så har vi tänkt att dra oss ut i backen och åka pulka efter det. Haha. Vi må vara sexton år, nästan sjutton till och med, men vi är fortfarande som små barn. Jag som inte är det största fanet av vintern vet inte riktig hur det kommer gå med att leka i snön, men det kan bli kul.

Ikväll så blir det nog filmmmys med familjen och en lång natt, om jag orkar det vill säga. Man blir ju så trött på fredagskvällarna när man går i skolan. Men förhoppningsvis så orkar jag sitta uppe och kika film länge.
Men nu måste jag kila, tacosen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0