Dina lakan är konfetti nu

Shit vilken slapp dag det har varit än så länge. Har i stort sett inte gjort ett endaste dugg. Men det är väl så det ska vara på söndagar? Vi har mest gottat oss med pizza och godis framför all slags skidåkning nu i eftermiddag och tagit det lugnt. Har inte ätit pizza sedan i september. Haha. Jisses, vad tiden går fort. Så nu känner man sig alldels lortig på insidan för att man har stoppat i sig massa onyttigt. Men det är ju okej att göra så lite då och då.

Ikväll har jag tänkt att se på film och skriva klart engelskan som ska vara klar tills imorgon. Av någon konstig anledning har jag inte kunnat se någon film på min dator idag, för varje gång jag har försökt kolla så har allt hackat och varit väldigt segt. Hm. Jag vet inte vad det kan bero på riktigt. Jag har mina aningar, men jag är så oteknisk så att jag inte lyckas fixa problemet. Bara att hoppas att det löser sig tills senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0