3e Januari 2012 - Nagelsnack



Jag har under nästan hela min uppväxt varit en ständig nagelbitare. Jag har lyckats sluta några gånger och fått fasligt långa naglar, men jag har alltid trillat dit igen. När jag ser på film så vill mina fingrar väldigt gärna hamna i munnen. Det händer helt omedvetet. Så när jag sitter där så kan jag inse att jag sitter och tuggar på naglarna. Jätteäckligt, jag vet. Men jag älskar känslan av att tugga på saker. Det är behagligt på något vis. Haha. Jag borde nästan skaffa mig en bitring.

Men hur som helst, nu försöker jag sluta med denna dåliga vana igen. Så idag har jag smörjt, lackat och slipat mina naglar i hopp om att kunna ge mig med bitandet. Än så länge går det toppen i alla fall!
Och jag som älskar att piffa upp mig med smink, fixa håret osv. borde ju egentligen ta hand om mina naglar. Hm. Bara att hålla tummarna att jag lyckas nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0