30 Januari 2012

Även om det inte har hänt något hemskt idag så har det ändå varit en riktig skitdag. Jag började dagen med dåligt humör och att vara väldigt trött. Egentligen borde jag inte ha något att klaga på, för jag har ändå varit glad och haft det kul idag. Men det har under hela dagen varit något som legat och pyrt inom mig. En liten surkärring tror jag. Jag började redan innan lunch att undra ifall dagen snart var slut. Haha. Jag ville bara åka hem och ta det lugnt!

Nu i afton så har jag haft besök av en vän och det har varit mycket trevligt. Det är tur att man har vänner som man kan tjattra med när man känner för det. Snacka skit och inte bry sig så himla mycket.
Men nu har vännen dragit hem och jag packar lite smått inför resan. Jag blörjar bli jättenervös nu. Ett riktigt nervvrak är jag. Jag är så rädd för att glömma något viktigt. Jaja, det är bara en skoldag kvar nu, sen så åker vi. ♥


Lägg märke till det hemskt slitna håret... Haha. Ska klippa av en bra bit inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0