24 Januari 2012 - Övertrött

Jag håller på att somna över mitt skrivbord och jag är förvånad över att mina ögon håller sig öppna. Tisdagar är ju den jobbigaset i veckan enligt mig. Man slutar inte förrän fyra och man har i stort sett bara tråkiga lektioner. Men nu ska vi inte vara negativa! Det har ju annars varit en finfin dag idag. Vi åkte skridskor på idrotten och jag åkte för första gången i år. Jag tyckte det gick bättre än väntat, fast det gör mig ändå inte till bra. Haha. Jag är ju urusel inom allt idrott tror jag. Nä, positiv var det va? Jag är grym på att simma! (Bäst att boosta egot under denna deppiga dag! Bara positiva tankar ju!). Skämt o sido..

Nu ska jag rota igenom läxhögen och se ifall jag finner något intressant. Annars så ser jag nog några avsnitt av favoritserien. Om den nu vill funka det vill säga. Den har ju krånglat ordentligt ett tag nu. Så himla typiskt. Men jag vägrar ge upp. Jag ska se klart säsong två om det så krävs det ena eller det andra! Eller? Jag börjar inse att min övertrötthet börjar gå överstyr nu, så nu ska jag ta och kila iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0