20 Januari 2012 - Vargnatta


Kör på ugglehalsbandet ikväll..

Hej på er!
Efter en dag med ganska så mycket att göra så har jag nu landat efter ett tags stressande. Jag har sedag jag slutade vid tre spenderat min tid med min vän Julia. Och efter att hon stack hem så har jag sprungit runt likt en tok för att hinna duscha, sminka mig, finna kläder osv. Men nu är jag i alla fall klar.

Ikväll ska jag och mina vänner åka iväg på Vargnatta. Det är en innebandyturnering som hålls varje år vid den här tiden på året. En massa lag ifrån Värmland spelar hela natten och inte förrän vid fyratiden på morgonen hålls finalerna. Men så länge har inte jag tänkt att stanna. För imorgon väntas en dag med rally! Jag och min familj har ju lyxen att kunna se rallyt inne ifall vi vill, för det går precis utanför vårat hus. Men jag tror vi ska vara ute och kolla.
Men nu ska jag skynda mig lite! Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0