18e Januari 2012

Även idag så är jag hemma och är lite krasslig. Näsan är täppt och nässprayen är min bästa vän för tillfället. Men jag är betydligt bättre idag. Sömn gör verkligen underverk. Jag har sovit många timmar under förmiddagen för att bli så frisk som möjligt tills imorgon, för då jag tänker åka till skolan igen. Det är inte alls kul att sitta hemma och inte göra ett dugg. Det ät betydligt roligare att umgås med klasskamraterna då.  

För att få tiden att gå så har jag idag suttit och kollat på resor till olika exotiska länder. Jag drömmer mig bort ifrån kalla, gråa Sverige. Jag vill så himla gärna resa iväg i några veckor för att sola, bada och bara njuta av livet. Jag hoppas verkligen att det blir någon resa innan årets slut i alla fall. Thailand lockar väldigt mycket. Men än så länge så får jag bara fantisera om den resan. Och det är ju inte så länge tills våren kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0