10e Januari 2012 - Baksmällan 1 och 2

Nu är det sista dagen på lovet. Ganska så sorgligt måste jag säga. Men mitt lov har varit bra. Jag har inte gjort mycket, utan mest tagit det lugnt, och det är det som jag har behövt göra. Jag har varit vaken alldeles för länge varenda natt och jag har ingen aning om hur jag ska lyckas ta mig upp till morgonen.
Jag har sett massor av film och serier och tyckt det har varit det bästa med lovet. Inatt såg jag och syrran Baksmällan 1 och 2. Haha. Vilka filmer! Ganska så underhållande. De liksom lyckas med precis allt. Usch vad hemskt att vakna upp och inte veta ett endaste dugg av vad som hänt. Ja, jisses..! Men ta och se dom om ni inte har, för de var sevärda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0