1 Januari 2012


Och så såg jag och Julia ut igår.


Då var det dags för ett nytt år, och 2012 ska bli så himla bra!!

Min kväll igår var så himla bra. Näst intill perfekt. Jag hade det jättekul med mina fina vänner! Vid sju åkte vi hem till Maja och blev där hela kvällen. Vi skrattade, dansade, stojade runt och hade det mycket trevligt. Vid tolv gick vi ner till en badplats, som inte ligger långt ifrån huset, för att skjuta raketer. Och vägen dit var brant och hal... Haha. Och med höga klackar var det ingen bra kombo! Så det slutade med ett sönderspräckt knä för min del. Men annars så gick allt toppen!
Vi stod när nere vid vattnet och beskåda alla raketer. Väldigt fint. Men det blev iskallt av att stå i alldeles för tunna kläder till sist. Så vid halv ett skyndade vi oss in i värmen igen. Och sen dröjde det inte så himla länge till förrän vi alla åkte hem, med en bra början på 2012.
Jag ska visa er några bilder sen, men nu måste jag få frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0