8 Februari 2012

Jag har även idag haft ett fint blossande face. Så jag är en riktig skönhet nu. He-he. Skämt o sido...
Idag har jag mest spenderat min tid i soffan. Jag har sovit allt för många timmar och sett alldeles för många avsnitt av "pretty little liars". Men det fiinns inte så himla mycket annat att göra. Jag har bara ont, ont och åter ont. Ska ta och sluta klaga över det och bli lite positiv istället!

Jag har idag lyckats boka tid hos frissan! Så om cirka en vecka ska jag dit och få håret fixat. Det känns faktikst lite spännande! Ni skulle bara veta vad jag ska göra.. Närå, så hemskt är det inte! Jag har inte direkt tänkt att bli skallig eller färga håret neongrönt. Det blir bara klippning och färgning, som vanligt.

Jag håller nu på att lägga över några serie till hårddisken för att ha något att roa mig med ikväll. Jag lyckades nyss finna några gamla bilder liggandes på den. Väldigt kul! Bland annat foton ifrån Julias sextonårsdag! Haha. Gud vad vi skrämde henne i matkällaren då! Hur kul som helst. Och om några veckor fyller hon sjutton. Tänk vad stor hon börjar bli! Och inte nog med det, även en annan vän fyller snart år. Så kanske ska de firas på något vis då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0