29 Februari 2012

Hejhej!

Ni får ursäkta min frånvaro, men jag har verkligen inte haft någon ork till att sitta vid en dator idag. Jag har mest befunnit mig i soffan och kollat på teve. Jag och min syster har sett fem "gossip girl" avsnitt på raken. Nu har vi dock tagit en liten pause. Kanske kikar vi lite mer senare.

Gårdagskvällen var hur som helst riktigt rolig! Två av mina vänner har alldeles nyligen fyllt år, så jag och en drös med vänner passade på att fira dom hemma hos mig. Mycket dans, skratt och annat trevligt bjöd kvällen på. Vi var inte uppe så himla länge, som tur var. Vid halv tre hamnade vi alla i sängarna - hur trötta som helst. Och redan vid nio imorse var vi uppe. Herregud... Jag ville bara sova. Men men, dagen har ändå rullat på bra och jag ska nog inte vara uppe alltför länge ikväll, natten som gick tog lite lätt kol på mig. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0