12 Februari 2012

God morgon!

Man blir alltid lika glad när mamma kommer hem ifrån jobbet med en stor god frukost inköpt. Nybaktafrallor, olika sorters pålägg och annat gott. Det gör nästan hela ens dag.
Och att solen även idag gör inte saken sämre! Man blir så glad när man faktiskt inser att våren inte är alldeles för långt bort. Jag vill så gärna få bort snön, för jag vill se hur träden börjar bli gröna och att allt börjar blomma. Väldigt fint. Men först ska ett spotlov hinnas med i alla fall. Det ser jag fram emot! Lite ledighet under denna skolstress som råder nu. Jag har två prov och en hel del inom svenskan som ska göras innan jag får ledigt. Och det sistnämda ska jag börja ta tag i nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0