When I held ya

Jag tyckte att denna dag började med lite ruggit väder, men nu är solen framme och det är inte heller särskilt kallt. Väldigt härligt! Så jag tog med mig kameran ut för att fota lite. Jag har känt mig så kreativ nu i några dagar nu, så jag kände att jag var tvungen att göra något vettigt av det. Jag fotar, skriver musik och andra texter. Tycker att det är väldigt kul! Speciellt att skriva, det är något som jag gillar väldigt mycket. Jag har alltid velat skriva en bok, men eftersom jag har världens sämsta tålamod så är jag rädd för att det aldrig kommer ske. Haha. Nästan lite synd, för jag har väldigt många idéer annars.

Nu ska jag sätta på vattenkokaren och fixa lite te. Min vän Julia kommer snart på besök. Kul med lite sällskap. Jag ska lite senare börja fixa med maten också. Jag och min syster tänkte göra något extra gott eftersom det är lördag och melodifestival ikväll. Torsby-bandet Top Cats är ju med och uppträder ikväll! Vädligt spännande! Så ikväll ska jag nog till och med ringa och rösta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0