Starships

God kväll!

Jag har ont i halsen. IGEN?!?! Hur är det ens möjligt? Jag tycker att jag har gått och varit sjuk hela veckan. Feber hit och dit och halsont. Nu tycker jag faktiskt att jag förtjänar att bli frisk. Har ju en massa roliga saker inplanerade framöver. Vill ju inte direkt missa dom!

Imorgon ska jag åka ner till Torsby med Julia. Handla lite inför tisdagen. Vad är det då då..? Jo, imorgon fyller Julia själv år och nästa dag fyller en annan vän, Martin, år. Så på tisdag ska de firas med ett kalas. Mycket roligt! Ser verkligen fram emot det. Det ska bli kul att se vänner som man inte sett på ett bra tag och bara ha det trtevligt ihop. Dansa, prata och skratta. Det låter finfint.

Nu ska jag hoppa ner i sängen och ladda om batterierna tills imorgon. Tjohej. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0